2011. szeptember 6., kedd

Ez nekem nem fog menni.(14.fejezet)

Próbáltam felejteni,és nem merengeni azon hogy "mi lett volna ha" . Ezzel Dar és én is elkéstem. Nem akarod rá gondolni sem arra ,hogy más nőt is csókolt úgy mint engem,arra már főképp nem akartam hogy talán máris valami új lány van a karjaiban. Csak pakoltam a bőröndömbe ,Elle segített nekem. Anyával és Elle-el elutazunk Atlantába ,anya szerint ott nem állíthat meg a szerelem ,és folytathatom azt amit az elején elkezdtem még mielőtt a képbe jött volna Dar. Elle-nek hálás voltam ő a legjobb barátnőm ő megértette hogy mit érzek,nem úgy mint anya aki azon volt hogy elszakítson tőle,igaz bántott ,de akkor is akarom őt nem érdekel. Sokszor volt már ez ,de mindig kibékültünk és épp ez volt benne a lényeg. Én nem akarom csak őt így itt hagyni 17 vagyok és azt hiszem nagy a valószinűsége annak hogy beleszeretem ,és tudom hogy ő is így érez nem csak én .
Így leültem  az író asztalomhoz elővettem,egy papírt és írni kezdtem ,közben folytak a könnyeim.

Dar.....!
El kell hogy utazzam ,anyám kérésére . Szerinte ott nincs olyasvalaki aki eddigi "munkámban"megállítson ,Atlantába megyek. És csak szeretném ha tudnád hogy szeretlek,mindig is szerettelek és ez nem fog változni.
Nem tudom a te részedről ez hogy van,vagy hogy nincs lehet te nem is szerettél bár nem ítélkezem míg nem  válaszoltál. Nincs jogomban ,nem tudtam rajtad igazán kiigazodni ,de szerintem te sem rajtam. Sokat veszekedtünk,de egy valami közös bennünk hogy kiálltunk az igazunkért ,igaz egymás ellen ,de nekem ezek a viták sokat jelentettek már csak azért is mert a békülésünk annál édesebb és érzékibb volt. Sok férfinek adtam álmot a szerelemre,te ezt jól tudod hisz te vezettél,de azt tudom hogy neked nem csak egy álmot adtam ,hanem a szívemet. Ami ha vigyázol rá a tiéd marad,ha összetöröd kérlek inkább dobd el magadtól a darabkákat és talán másnak adsz esélyt rá hogy össze rakja . 
Ha nem válaszolsz úgy veszem hogy számodra vége , a mi románcunknak ,szerelmünknek .bízom benne hogy válaszolsz ,és akár  így is tarthatjuk a kapcsolatunkat........
Szeretlek Lena.
A levelet ,egy borítékba tettem,behívtam Elle-t és megkértem hogy jutassa el úgy Dar -hoz hogy anya ne lássa meg. Így is tett ,majd mikor vissza ért....
Fájdalmasan néztem az ajtó után miután,kiértünk és Velence számomra örökre eltűnt.
3.év Múlva......
Hiába vártam a levelére ,nem írt..3 évig vártam ,de nem írt minden nap sírógörccsel aludtam el ,és feküdtem le úgy is keltem majd összeszedtem magam hogy "munkába állhassak. Egy férfi se volt olyan hatással rám mint Ő ,és úgy érzem vége mindennek én már soha nem fogok úgy érezni ahogy azelőtt ,nekem csak ő kell és nem más. Elle mellettem volt,de mintha anyám örült is volna ennek az egész helyzetnek. Próbáltam ezalatt a 3 év alatt felejteni ,de nem ment ő valami olyat adott nekem amit még soha senki az első szerelmet nem olyan könnyű elfelejteni ,anyám viszont ezt vallja ,de nincs igaza akkor ezek szerint ő még nem volt igazán szerelmes. És apát sem szerethette ,bár nem ismere az apámat de ebben az egyben biztos voltam.
Miért volt ennyire Dar ellen? Talán tudta hogy összetöri a szívem? Nem értem ....Azóta sok ajánlatot kaptam sok férfitól akik mint azt akarták hogy az övéjük legyek örökre. Örökre kéjek bírodalmába akartak élni velem,de  én nem akartam. Anyám addig biztatott míg,hozzá nem mentem az egyik legazdagabb emberhez Atlantába így legalább nem volt gondunk a pénzzel,bár még csak jegyesek voltunk. Nem bírtam azt a szót hogy házasság kirázott tőle a ,hideg én nem  ennek a férfinak akartam adni magam.....
Ez nekem  nem fog menni.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése